jag har blivit väldigt sugen på att resa bort

Rymdfärden blev inte av. Jag tror jag ska vänta med den ett tag. Umgås lite mer med alla jordvarelser, och kanske lära känna en och en annan marsian i klassen (julia fattar).

Idag fick vi redovisa på engelskan, och berätta om en bra resa, vi varit på.
Jag babblade på om Mackedonien, ett bra tag, och allt fick mig bara att komma på hur mycket jag saknar det.
alla människor, vädret, känslan.
Skulle verkligen vilja åka tillbaka i tiden, och göra om det, även om jag vet att det inte skulle bli samma sak. Men man kan väl drömma?

Undrar om det blir någon mer utomlandsresa snart. Mormor har ju pratat om en klassiker, hon & jag på någon solig charterresa, restaurang-mat och lyxliv, the usual alltså. det låter inte precis fel i mina öron.

Skulle verkligen behöva koppla av ett tag. Men det får väl bli till helgen.
Det går rykten om att jag ska hälsa på the one and only Malte i halmstad på lördag! Får se om jag har råd och så, men who knows. mihi.

Nu ska jag "plugga" på min gitarrläxa.


PUSSAR!
speciellt på rasmus, som var här idag, igen. våra ben börjar liksom gå hit av sig själva, efter skolan.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0