aaaj jag har en blåsa på tungan!

Jag är sååå trött,
men orkar helt enkelt inte gå och ta av mitt smink, borsta tänderna, ta bort ALLA saker från sängen, borsta mitt hår & klä av mig. Nej, det blir för mycket och alldeles för jobbigt. Så antingen sitter jag uppe hela natten, eller så somnar jag, och vaknar upp superskank imorgon.. hmm.


Det var kul hos bettus på tjejmiddagen. Jag & Anus pajjade laxen totalt, och skvätte rapsolja på allt, inklusive cheesecaken, men ändå vare ganska gott. Som vanligt slutade det med, att jag satt och spelade mina senaste uttagna låtar, och får höra Anus (gulliga) tjat, om hur hon ska vara bakgrundsdansare i mina musikvideos när jag blir känd.
Vi hade tur med bussen (som vanligt Anus?), så jag är hemma tidigt och bra, så mamsen blir nöjd.

Imorgon ska vi simma, jag & mams. Det var en vecka sen, så jag kommer helt totalt glömt hur man gör.


Nä, nu ska jag sova.
För imorgon ska jag vara pigg.
För då äre fest på GGGG!

[ thanks for a wonderful day daddyo ]


pusssen & heejeen!


PS. jag har en blåsa på min tunga, som gör mega jätteont, hoppas det går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0