D-dag & tajta jeans

Då var det d-dag. Ganska najs ja.
Efter skoulan igår, stack jag & rasmus hem till mig, och så sov han här.
"Vi" gjorde scones till frukost, och nu sitter jag här själv, och ska snart göra mig redo för att sticka till bostället och kolla på när han spelar.

Just nu lyssnar jag på the clash, och försöker tänja ut mina svarta jeans, som är nytvättade = jäkligt supertajta. Det går inte vidare bra, vilket inte är bra, eftersom jag planerat att ha på mig dem idag.
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Ja, man skulle kunna tro att tredje världskriget brytit ut, precis i mitt rum. Det är illa.

Imorgon ska jag & mams ta en tur till ystad. Det var ju ett tag sen. Vet inte om jag hellre åker buss dit faktiskt. Få lite tid för mig själv. Jag älskar att åka buss eller tåg ensam, i bara någon timme sådär, för att koppla av, och koppla bort med iPoden. Det är riktigt skönt.
Juste, vet ni vad? Jag kanske ska få en 120 GB iPod!! Där får man plats med antingen 30 000 låtar, eller 150 timmar film. Kan ni fatta det!? Jag kan inte riktigt.. Jag är ju van vid min 2 GB iPod, som strular hela tiden. Tackar nej, gör jag alltså inte.

Sen imorgonkväll, ska jag till julia, på tjejmyskväll. Ska bli.. mys!

Mina helger är alltid så uppbokade och planerade nuförtiden känns det som. Inget fel på det, för jag har ju kul, men jag tror jag hade behövt lite lugn och ro för mig själv, någon dag.
Vi får väl se hur det blir med det. Kanske kan bli någon gång i nästa vecka.

Förövrigt lyssnar jag bara på Colplay & Oasis nuförtiden. Om ni ville veta.


Nu ska jag försöka tänja ut mina svarta jeans lite mer.

pusss
<3


PS. Anus undrade om jag hade bilder från shoppingrundan i malmö (den 27/9)
Och det har jag ju, men ni har bara inte fått se dom.
Så här får ni!

   
    sista bilden är fräckast tycker jao! mmums, jag älskar er <3 göra om snart?

Kommentarer
Postat av: fanny

c u @ julia

2008-10-11 @ 01:57:49
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Daddy

Hello Gorgeous, it's a great honour to feature on your blogg. Hoping for five goals for Iiingeeerluuund against Borat & Co today.

2008-10-11 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0