sömnbrist, läxor & det dära

Blablablablaaa
Jag har inte sovit ensam någon dag denna helgen hellor.
Riktig sömnbrist, är vad jag kallar mitt problem.
Men, det största problemet är nog, att jag inte är trött just nu, och har absolut ingen lust att gå och lägga mig. Kanske ska utnyttja detta, genom att läsa lite i min engelskabok som jag har i läxa till tisdag? - nä, klart inte.

Ahh, känns som om jag bara tjatar om samma sak i min blogg hela tiden. Att jag är trött, och har massa läxor. Mm, men ändå läser ni! HAH! Fortsätt så.

Idag fikade jag med daddyo, och han fixade min cykel, så jag ska cykla till skolan imorgon! äntligen?
Sen stack jag till rasmus, och åt med hans roliga pappa Zigge, lillasyster Tilda, och storebror Tobias. De var jättemysiga, och jag trivdes bra.
Mamma kom och hämtade mig, gullig som hon är.

förövrigt

Tankar som flyger förbi just nu:
Varför är jag inte trött?
Varför är min utväxt mörkbrun?
Hur ska jag göra för att pierca mig i läppen, utan att mams märker något?
När får jag mitt studiebidrag?
Hur lyckas jag ha så många tankar i huvudet samtidigt?

I'm a thinker, indeed.

Och ja, jag är för konstig ibland.


gonatt.
puss & hej!


B-B-B-B-B-B-B-B-BUTMAAAAN!


[ Oasis är grymmisar ]

Bilder från helgen läggs upp imorgon.

Oj, vad mycket eftertext.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: BUTMAN

bra att du gillar min familj! dom gillar dig me :D

sigge stavas med S!

färga håret idag?



jag är flum/trött :)

hoppas du loggar in snart <3

fast du har ju såna regler nu :(

2008-10-13 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0