slappna av, ta det lugnt

Alltså, jag vet knappt hur man gör. Lov, få sova, slappna av, ta det lugnt.
Jag är verkligen bra på att stressa, helt i onödan.

I fredags, efter skolan, var jag med henke och jonas en stund på espressohouse. Vi flummade runt som vanligt, sen stack vi till hemgården med joel (min bandmedlem), lukas & jacke, för att kolla på rasmus spelning.

Efteråt, efter mycket om och men, stack jag och rasmus hem till mig och mös, så som bara vi kan.
Vi tittade på någon mysko film, som vi nog inte var så fokuserade på.

lördag stack vi till nova och hittade ett par badbyxor till rasmus, de var gröna och fina.
Sen stack vi hem till honom och såg på film. Först en Pernilla-film och sen en Rasmus-film. Dvs först Billie Elliot och sen Team America. Rasmus gillade inte min film, men jag gillade Team America, fuck yeah!

Också var det idag.
Säga hejdå till Rasmus.
Nu träffas vi inte igen, förräns om en vecka.





Just nu tittar jag på Billie Elliot, med hela familjen.
Sen blir det nattedags.
Imorgon bär det av till mormor & morfar i ystad.
På tisdag tar jag bussen till Malte i Halmstad, och på onsdag kommer jag hem.

Skön start på höstlovet, javisst!

pusss
<3

Kommentarer
Postat av: fanny

ha det bäst sötis<3

2008-10-27 @ 00:16:48
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: fanny

svarar på din kommentar du gav mej här: tack pernilla :) men du behöver inteskriva samma sak två gånger :D

2008-10-27 @ 00:18:03
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0