nervöst

Inga läxor att göra idag dårå.
Känns skönt och avslappnat, precis vad jag behöver.

Hårfärgen kändes lite osäker ibörjan, men efter en dag med fina komplimanger, känner jag mig lite säkrare i den. Den är frääzig tycker jao =)

Idag hade jag min gitarrlektion först (som vanligt), spelade "What can I do" som jag hade i läxa, och Pelle (min gitarrlärare), sa att han skulle ta med sig sin inspelningsmanick, så vi kunde spela in när jag sjöng & spelade den. Så sa han att vi kunde spela in fler låtar, och göra en skiva! Wahaa, ska bli jätteskojsigt!



min hårfärggg
ja, jag vet. överposig,
men tog ingen bättre med hela håret.
ni får en imorgon.



Nu har jag tagit ut almost lover - a fine frenzy på piano. Mams tyckte det lät riktigt fint.
Börjar nästan gråta varje gång jag lyssnar på den. Den väcker definitivt känslor.
fin är den.
Ska sitta uppe och spela den heeela natten,
 kanske till o med spela in det sen?


pusss!
<3
 

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag har ju inte vart tillsammans emd någon? = )

2008-10-15 @ 22:43:01
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

A fine fenzy=minnen. Har lyssnat på den mkt i svåra stunder. Påminner väldit mt om vissa saker.

2008-10-16 @ 09:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0