trött, pepp & 22 år

jag steg upp halv sex imorse, och kom till aulan klockan sju. jag somnade på bussen.
det har tagit lite av masten ur mig idag ja..

ikväll ska jag dock dra till julia :)
anus & bettus kommer också dit, och myser loss med oss!
jag läängtar redan (ja, det är typ två timmar dit)

förövrigt känns väl allt okej.
känner bara för att kanske börja sova lite längre.
sömn är sjukt viktigt för mig.



idag på matten fick vi gå ut och göra olika undersökningar, som sedan ska bli ett diagram.
jag & klara frågade folk hur gammal de trodde att jag var.
en trodde jag var 22, yehey!

nu ska jag gå och lägga mig en stund, för att sedan packa inför min färd till chooliaaa.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0