the battles of your youth

Haha, thanks for the long coment daddy.
(Kolla mitt inlägg om liverpool, och kolla kommentarerna, så förstår ni..)

Igår var jag & sötisen på nouva och köpte bh till mig.
Vi hittade lite andra fina grejjor också, och hade allmänt mys.
Sen stack vi hem till mig, åt satsig middag och myste till sömns.
Nu har han stuckit, och jag sitter och drogar 30 seconds to mars. Så bra. Lyssna på beautiful lie, om ni inte hört den.



blö

tagit ut min percing.
ska den ut för alltid?
jag vet inte.
färga håret?
jag vet inte.
sugen på lite ändringar.

Nu ska jag dooscha.
förlåt för att jag typ inte skriver något intressant längre.
Men jag satsar på något ikväll eller imorgon.

pussss


Kommentarer
Postat av: fanny

vrf tagit ut piercingen? :(

2008-11-08 @ 16:51:52
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0