min helg

Nu sitter jag hemma hos Tess :)
Det blev lite missförstånd med bussen, så jag råkade ta bussen till henne, innan hon kommit hem.
Men hennes mamma var så gullig och hämtade mig, så nu sitter jag här och myser i värmen och äter salta pinnar, i väntan på tessilicious.

Igår var jag med Rasmus och mös i staun. Vi träffade dastid & tess på sf. Dastid försökte köpa en klubba på citylivs, för två choklad enkronor, men det gick inte så väldans bra..

Rasmus och jag stack hem till mig och mös lite till, och åt äppelkaka, tills vi somnade. Vi vaknade och låg några timmar i sängen, sen gick vi upp och åt frukost / lunch / eftermiddags - mat.
Tog bussen in till stan och gick omkring där lite tillsammans, och nu sitter jag här.


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0