migrän & lycka

WEEEY
idag var jag i skoulan hela dagen, fast det var meningen att jag skulle sticka hem.
Hade jätteont i huvudet, och ögonen blev bara värre och värre.. men jag höll ut! Och värt det var det, för nu är det fredag.

Just nu, är en sådan lycklig stund, när jag bara tänker på allt som gör mig glad här i världen. Och det är fantamej inte lite det. Det finns så många människor i mitt liv nu, som förgyller mina dagar. Tänk att de alla kan göra mig så glad. De måste vara riktigt bra personer.

Joel & Fanny är nog de som hållt mig kvar i skoulan idag, tack så mycket!


Nu ska jag typ.. fredaga mig vidare.
Ikväll ska jag, Fanny & Joel hitt på nåt fixelifix.
Fannys idé var att vi skulle sitta i stadsparken med massa filtar (+varmchocklad isf tycker jao)
Vi får la se hur det blir.


helgpusseeen!
I know you like it

Kommentarer
Postat av: fanny

Pernillaaaaa , du är söt hiho :$ VI MÅSTE GÖA NGT IKVEL

2008-11-14 @ 17:19:19
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0