kraa kraa

Jag låter som en blandning mellan en gammal kärring som rökt hela livet, en krasslig kråka, och en kvävd gnu.
Och imorgon ska vi ha körrep i typ tre timmar, EFTER SKOLAN! h'Hahahah, jag kommer dö.

Nu sitter jag och äter kalkonsoppa med baguette, mucho gott.
Innan jag går och lägger mig för att läsa i min bok (bli inte för upphetsade, jag läser för att jag måste, det är en svenska uppgift), ska jag droga sönder med en massa te med honung.

Håll en tumme för mig imorgon (två betyder otur)


pusss!



jag åt min första lussebulle igår
mumssssis

Kommentarer
Postat av: fanny

juste den boken... ehhhm, va de inte bara till halv 5? :O

2008-11-23 @ 21:22:25
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0