kommentera mera

Det känns lite som en seg söndag, eftersom vi var lediga idag, och har skola imorgon.
Har mycket läxor att göra, och komma ikapp med, men det är ju öppethus på spyken imorgon, så jag kan inte riktigt tänka på mycket annat. Hade tänkt sjunga almost lover, med maria som komp. Ska bli skönt att få sjunga inför lite folk, det var ju ett tag sen. Daddy kommer dit, och ska nog filma. Kom dit vetja. Det är från 18 - 21.

Wow.
Det känns verkligen som om mitt skrivande börjar försämras. Jag har ingen aning om vad jag vill skriva om mer. Det känns liksom helt.. tomt i bollen.
Jag tycker ni ska ge mig idéer om vad ni vill läsa om. Hade varit kul och inspirerande!

Kommentera & säg vad ni tycker och tänker!


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0