Willy's and willys

jaa, förlåt. jag har inte skrivit om stockholm än,
men mina bilder går typ inte att ladda över, plus att jag inte riktigt haft tid.
Men IKVÄLL blir det av, jag lovar.

efterlyses: henrik har tappat sina nycklar, så om ni ser några med typ en blå plupp på, kan ni ju ge dem till honom!

Idag blir det en superstude day.
Miljöarbetet ska slutföras (och påbörjas)
fysiologi inlämningen ska bli klar,
och svenska uppsatsen ska bli klar.

det är nu man längtar till sommaren och Ystad,
och den dära härliga känslan av att det enda man bekymrar sig om är vad man ska grilla ikväll.
och så går man in och storhandlar på Willys.
yummie in the tummie.

ajja, back to studing.
wish me luck!
för jag lär behöva det..

hej hopp studesnopp! (med glasögon & allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0