valborg

i onsdags, hade jag tid hos ungdomsmottagningen vid två.
 jag cyklar dit som en galning för att komma i tid.
och när jag kommer till katedralskolan, försöker en kille ta tag i min fot. jag skakar lätt av hans hand, och cyklar vidare. jag hinner cykla cirka två meter, och då hör jag en fet smäll bakom mig. utan att våga vända mig om, cyklar jag vidare.
när jag sen ska cykla tillbaka till skolan är vägen vid katte spärrad, polisbilar står där, och en stor buss har blivit stoppad. någon har blivit påkörd. det hade varit en stor, hård och ljudlig smäll. olyckan hade inträffat vid två.
det var den smällen jag hade hört. bara några meter ifrån mig.
polisen påstår, att kvinnan som blivit överkörd, blivit puttad ut i gatan. kanske var det de killarna, som försökte ta tag i min fot, och knuffa omkull mig?
det är läskigt.

men nu ska jag sluta vara läskig, och prata om något bra.
min valborg har varit helt underbar.
förutom faktumet att liverpool detta året, ej kommer vara med i Champions league finalen, så har jag haft supermysigt.
idag vaknade vi först vid elva (Y), men somnade om igen, och gick inte upp förrän vid två :)
sen gick vi en runda, och pratade om mogenhet. vi kom fram till, att vi båda två är väldigt mogna för vår ålder.
tihi!

nu ska jag nog återgå till min efterätt med mörmör & mörfar.
jag & mams ska mysa själva framför brasan ikväll, sjunga o spela gura.
på lördag blir det tjejmässan.
jag är lagom nerrrvissss.

hej hopp mysig snopp!

OST ÄR GOTT ÄLSKLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0