sven sven sven

Ja, det var längesen jag skrev två inlägg på en dag.
men idag sker det.
för jag ville inte lämna mina läsare med ett surt & pissed off inlägg.

Chelsea's coach, Avram Grant, har ju nu blivit sparkad. och vet ni vad? Svennis ska bli deras nya coach. SVENNIS! äntligen får vi se honom i lite mer action. även om chelsea inte är värda honom.



Övrigt?  jag sitter just nu och riktigt försöker med mitt miljöarbete. jag verkligen försöker. det är sjukt svårt, men jag ska bli klar ikväll. hur länge jag än ska sitta uppe (helst innan 11), så ska jag bli klar.
Sen är det ju fysiologiarbetet kvar också, och svenskan..och plånboken..och fysikprovet..och. äh nu pratar vi om något annat tycker jag :)

imorgon är det måndag - och bara tre skolveckor kvar.
halleluja!
då blir det hejdå till lerbäckskolan, för gott.


hej hopp svennis snopp! (muuumsss..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0