STÖCKHÖLM

Jag lovade ju :)

ons;

Jag gick upp 5.40, men var faktiskt inte trött.
På tågstationen såg alla iaf riktigt trötta ut.

Ditresan var fylld med Lillasyster och pastasallad, och jag kände mig nog lite smått osocial.

Sen kom vi fram till vandrarhemmet. ASSÅ HJÄLP. mer trånga sängar får ni fanimej leta efter. också hade de träsidor, som man jämt dunkade i (isabel).

Sen blev det off to Aqvariet (eller vad det hette), och vi fick se jätteskojsiga fiskar och hajar.

nästa stopp GRÖNA LUND!!! jag har inte haft så kul på riktigt länge. vi åkte typ alla karuseller, och jag mådde riktigt illa, sjukt kul! Johan vann ett megastort plopp, och då blev Oliver riktigt arg. Med pengar i hand, och sugen på choklad (som han är typ 24/7), satsade han hårt på chokladhjulet. och visst lönade det sig? ett megastort choklad, och ett megastort léende på läpparna. "jag har nog aldrig sett dig så glad oliver".

Hem till vandrarhemmet, och kolla på Champions League finalen. ni vet ju alla hur det slutade, och vi vet att det gladde oss rejält att vi skulle ha Trappe på fredagen efteråt..
Jag, elin, isabel, johan, fille, oliver och viggiz stannade uppe riktigt länge, men sen pallade vi tjejer inte mer och vi sov gott i typ tre timmar ..

tors;

Uppstigning 8.15 - stor frukost, sen blev det shopping i Stockholm city. Jag & Viggiz hann inte riktigt med isabel & elin, så vi gick i vårt egna lilla tempo, och åt en satsig pastasallad till lunch och hade riktigt skojsigt :)

Hemresan -
the boys tog på sig sina nyinköpta vita linnen från H&M, och vi satt på golvet och snackade om döda gummor på tåg, och fick ont i ryggen.

jag somnade halv två.
på fredag var det match mot 9E, och vi vann med 7-2 :)

Det finns absoluut mycket mer att berätta om denna underbara lilla klassresa - men ibland vill man bara inte berätta, för de som var där, vet bäst själva hur kul vi hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0