Prom

Ojojoj, jag skrev inte igår.

Vad tycker ni om det?

Uschpusch


Balen var iallafall hur kul som helst. God mat, massa shake it, Hampus och jag var riktigt tjusiga, och alla andra likaså.

Jag har nu bestämt mig för att sätta upp några gyllene regler (fyra stycken närmare sagt) inför sommaren 08, och bikinivädret som sakta närmar sig.


* Jag är en riktig chokladnarkoman. Jag fullständigt knarkar choklad, precis varje dag. Well, från och med igår, har jag slutat. Och jag ska inte äta choklad på 2 månader nu. GAH, hur ska detta gå?


*  200 situps om dagen, precis innan jag går och lägger mig - ingen tuff match precis, men snygg o platt mage HERE I COME!


*  Gymma 2 gånger i veckan. Kan bli kul om älsklingen joinar mig!


*  Två frukter om dagen - hmm, det blir lite klurigt, men en till frukost, och en till mellis? :)


Mobba mig inte för mina små regler, utan stötta mig istället. Om jag klarar detta, ska jag belönas med en fet glass - med fem kulor!

WOHO, jag längtar faktiskt redan..


Ajja, nu är jag kissinödig.


Hej hopp espressosnopp!


PS.


PH värdet ökar - snart över hela stan!


      shorty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0