mjölk & onödig tid

HAHA greaat!
Idag börjar jag kvart över tio (trodde jag) - med matte.
Jag cyklar tio i, och upptäcker att min sadel är i sönder. Den vickar hela tiden, och jag måste typ balansera för att inte ramla av (ser ganska roligt ut).
Så kommer jag till skolan, och går fram till Caroline som sitter på en bänk helt själv (tanke: oj, är ingen annan här?)

Caroline: Jaha, ska du också göra något matteprov idag?
Jag: Nä, vadå då?
Caroline: Jo, asså det är bara dom som hade något matteprov kvar, som behövde gå dit idag. Alla andra fick sovmorgon till elva.

YEEY, så här sitter jag, helt i onödan :)
ska på engelska, sen är det off to ungdomsmottagningen. en lektion (Y)

Övriga saker som är great:

* idag är jag faktiskt riktigt nöjd med min outfit
* det nya mjölkpaketet är tjusigt
* mams har börjat sätta press på mig, och mina prov som jag har kvar!
* snart är det dags för cabaré!!

hej hopp mjölk snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0