free day

Veckans låt: With you- Chris Brown


Jag lovar, jag & aaiilin har gått omkring och trallat på den hela veckan. - Noo I can't be the only ooone ..


Veckans andra låt: Jason Mraz- I'm yours


Den är så sjuukt skön, och riktigt somrig. - Well you done done me and you bet I felt it I tried to be chill but you so hot that I melted..


Igår var en riktigt bra dag. Käka ice cream med Klaoora & Hillevi, för att sedan dra till the Dalby- dudes, och spela fotboll. Mmm fussiball, världens bästa sport - liett!

Sen ringde vi mams och wainade, grät och pussades, så fick jag sova över :) maha.


Så nu sitter jag här i datasalen, helt utan smink och med en pojktröja.


Life is good.


Hej hopp dalby snopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0