bitches&brats

Vilken härlig dag tjalalalaaaalalalalaalalalaa.

(ja, jag har räknat antal la, så det blir rätt)


Idag har jag haft smink på mig! I hela fejjan.

Fatta dumt det kändes att gå omkring med massa gojs i huvudet, när det är så fint väder ute.

Det blev ett underbart avslutningsfoto för klass 9b. Brats och smutsbarn i en härlig röra.

The dudes hade backslick och solbrillor. Medan tjejerna fick ha för mycket smink, överdrivet dyra kläder, uppushade pättsiwättsis och en bitchig attityd.

Själv såg man ganska fånig ut.


Sen på gympan blev det dans. Asså hahaha, något mer underhållande har man inte sett på länge. Adam Lång var ju lätt en förvåning. Där står jag o tänker: Nämen gud vad bra, någon från musikklassen, såna kan ju i alla fall hålla takten, men nej. Adam Långs små trippande steg bevisade annat .. förövrigt var ju jag o Filip grymt bra på snurren där, inte.


Efter skolan blev det följe hem med Elin, myspys.


Nu ligger jag ute i solen och nördar mig med datorn. Alla som går förbi mig, tittar och ger mig den blicken: åååh, dagens ungdomar.


Ajja, nu ska jag nog vända på fläsket och schteeka vidare.


Hej hopp detärjufaktisktsommarnu snopp!


OCH ELIN, DET HETER LOKALSINNE !! :)


 "eller så kanske vi kan ta en liten paus här?"


too rich for you bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0