the end

, eller nästan iallafall :)

för, "ein zwei, imorgon är det freedaag" och då ska jag äta på resturang med min mams. Vilken ska jag välja? Sjukt längesen jag var på resturang överhuvudtaget. (stavas det resturang lr restaurang?) Vespa eller Wraphouse får det nog bli.

Hoyes, två och ett halvt prov klara än så länge. Historiaprovet idag var svårt. så eftersom jag är Elses darling, frågade jag om jag kunde skriva klart det imorgon. och jo visst, det går finemang. "Jag vet, och alla andra vet att du är duktig Pernilla. Ta det lugnt nu, ta en paus" Och det får väl bli mitt project för påsklovet, en paus. svårt ..

Övrigt: Hmm jaa, jag trivs på lerbäck nuförtiden. riktigt ordentligt. Har börjat snacka med lite folk som jag inte snackat med på länge. myspys. boysen på lerbäck är sjukt trevliga (det vill säga vissa av dem). de flesta humpar faktiskt inte på det första de ser längre. framsteg, framsteg.

Annars är vädret piss och det blonderar faktiskt inte alls mitt hår, för juste! Jag har faktiskt blonda slingor nu. satsar på en äkta-svensk-flicka-look till sommaren, även om det inte passar min image.


 

tack för ditt sms.

Hur doften av ditt hår sitter kvar i mitt minne

Hur hela du väcker mitt sinne

Dina läppar smakar minnen

dina ögon visar framtid

Din hand är len som sammet

För allt jag vill veta är det jag redan vet

föralltid för evigt i hemlighet

Ps. Vad fan gör glassbilen ute, nu?

hej hopp blond snopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0