köttbullar, småbarn & robert broberg

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

lov :)

de fyra proven - check
mysdag med mams - check
lyckligt léende på läpparna - check

Det blev ingen resturang, men en runda på nova och fika på espresso house istället. Där satt många småbarnsföräldrar som hade sina småglin med sig. "Tänk älskling, om du och jag är gravida samtidigt sen!" Jo men okej mamma..  Men måste ju erkänna att de såg ut som små godisbitar.

Haha, jo matsalen var fylld med köttbullar och korv när vi gick därifrån idag. Louise, Isabel & Mia var inte i skolan, och Anna satt fortfarande kvar och gjorde sitt matteprov. Så där satt jag & Bettan helt ensamma, när det helt plötsligt börjar flyga lite köttbullar överallt. Vilket resulterar i ett megamatkrig.
Hemkunskaps-Birgittan går rakt fram till mig och frågar "Du har möjligtvis inga bildbevis". Go mig, jag blir misstagen för en pressfotograf.

Musiken var underbar som vanligt, och jag spenderade hela 80 minuter med att hjälpa Anna med Bubbly.
Det blev en soft stämning och hon satte den minsann!

Själv har man ju såklart inte valt låt än. men vilken låt visar mer kärlek än 'min kärlek till dig lyfter mig-Robert Broberg' ?

Så, nu ska jag fortsätta lulla omkring i min lilla värld.

"  KÄNNER NI PÅSKLOVET!? KÄNNER NI DET!?? "
jodå mattias, vi känner det.

hej hopp lovlig snopp (2) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0