kolla på inlägget under först!

haha, min humor är bäst. jag vet.

Men, min humor får vara hur fasicken den vill, för vet ni vem som börjar 11.20 imorgon? Ja, det skulle ni bra gärna vilja veta va?
Min dag har varit myspysig. Back to nöbbelöv, hem till Isabel. Singstar & solarium, mums.
På bussen hem såg jag en massa nöbbelöv peeps. Konstigt nog, saknar jag dem. Killen som alltid rycker till med huvudet när han cyklar, fylle, halvt mentalstörda-gubben som hjälpe gammelgubben med vår katt, de gamla tanterna på ICA. usch, jag saknar allt nu för tiden. Jag vill ta treans buss hem, jag vill ta 21:an med alla andra latisar, till skolan. Ajja, hälsa på går också bra :) 

Balen är på G nu, och klasströjorna är fixade. Prillan is back in school, och allt känns perfa.
På lördag blir det Mando Diao på Olympen och kanske slinga ljusa slingor på förmiddagen. Jag ska bli blond igen.

Björn Gustafsson har isolerat sig från kändisskapet, efter sin enorma succé. Han kände att allting gick för fort ..
Stackare.

Nu ska jag ta igen två veckors matteplanering.

hej hopp isolerad snopp!  (haha, kan se det framför mig)

my humour stays the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0