isolation

Jag börjar med att tacka de två som kommenterade mitt förra blogg-inlägg. Jag känner inte er, och det är coolt. Folk som inte känner mig, kanske tycker jag är intressant? I wish. men ändå najs.

och yesyes,
alla SKA till tjejmässan den 2:e maj. Har lite halvbestämt vilka låtar jag ska köra, men får väl lite mer experthjälp sen, dvs mams & henkus.

Tittar just nu på ett program, där de tar en person, sätter honom/henne i ett rum, helt ensam, i mörker. Där ska de då sitta i 48 timmar, utan någon kontakt med någon annan. Detta ska då vara ett slags test, för att få reda på olika saker. Vid vilken tidpunkt börjar man förlora tidsuppfattingen? När får man panik?
Jag undrar vad man själv skulle göra? Visst, de här får bara 48 timmar, men tänk på de som är livsdömda, och ska leva i en isoleringscell i resten av sitt liv? ensamhet, allt som korsar ens tankar. - the nothingness.
läskigt.

Jag har nu upptäckt, att det är farligt att ge mig en chokladask. En bit hit, en bit dit. men vad gör det? man lever ju bara en gång.

hej hopp isolerad snopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0