feeling

I said YOOOO!


Fredag - tisdag. Vilka underbara dagar. Eller iaf för vissa.. för vissa som har tillbringat dem med världens bästa person på jorden.

Vars en tofs mitt på huvet, så håller vi oss underhållna resten av kvällen.


Men helt seriöst. Medans vi lullat omkring i vår värld har bilddagboken blivit helt ugly?

Men jag ska bestämt vänja mig. För vad vore livet utan bilddagboken? Typ, meningsfullt? Usch, låter äckligt.


Imorgon blir det fika med Daddyo, och på torsdag blir det färd till ystad, till mörmör & mörfar. och på fredag hoppas jag få åka till björnö med seeewtnuuhsen.


En 17-årig tjej, som kallar sig själv blondinbella på bloggen, har ca 600 000 läsare om dan. Fatta SJUKT. Och det sjukaste är, att hon tjänar 5 miljoner på det per år. 5 MILJONER!

Snacka om drömjobbet.


Nu ska jag gå och fixa mig, och förhoppningsvis åka tillbaka till mysbarnet.


Hej hopp varm snopp!



Wake up next to you

Feel what you feel too

Singing for your voice

Moving for your body

Wake up next to you

Feel what you feel too


och juste! sång att ladda ner: The Cure - Friday I'm in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0