nöbbekärlek

Jao, då befann man sig i Lund då!
Igår hade jag en riktig myskväll med mina darlings.
Vi sover hos Issus syrra på Nöbbelöv, och hennes lägenhet ligger jättenära, och är precis likadan som vår var på nöbbelöv. Det är nästan så man gråter, när man tänker på alla Nöbbelöv minnen.

Ikväll blire ju som sagt fest. i linero. vad ska jag där o göra? - ja, säg det. jag känner ingen där.
Det blir väl o ringa Noltish, om jag känner mig utanför.

På lördag är det Svedala Rock som gäller. Lillasyster here we come!
Jag & Lukas åker dit själva, och är sjuukt pepp.
Och vad tänker jag göra? - jo, jag tänker göra mitt bästa för att få en fet kyss på handen av Martin Westerstrand, som förra gången =)

Mitt sommarlov?
- jodå, hittills har det nog blivit ganska lyckat.

Nu ska jag ta mig en lång och skön VARM dusch.

hej hopp Nöbbelöv snopp!

as for Mister X. jo, jag tror jag kommer träffa, eller iaf se honom i denna veckan.

PS. idag är jag allmänt sjuukt glad! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0