det är viktigt att vara glad

Kära läsare.
Jag har precis sett en inspirerande "feel good film", och känner mig djupt berörd.

Jag, och säkert ni också, har hela livet framför mig (er).
Massor kommer att hända, innan man ligger där, på åttiofem bast, och allt man tänker på är vart man ställde sitt glas med löständer sist..
Verkligen. Massor. Jag lovar.
Vissa saker i livet kommer man föralltid att ångra, och vissa saker liksom .. mjuknar upp sig med tiden.
 
Men hur ska man då vara helt säker på att man inte gör de där stora misstagen, som liksom.. aldrig mjuknar upp?
Jo, man lyssnar på sig själv.
Ja, jag vet. Hälge (älgen som simmade i havet häromdan) måste ha fått mig att hallusinera eller något..
Men, det är faktiskt sant. Det viktigaste som finns, är att göra precis som man själv vill.

Så snälla, lova att iallafall tänka över mina förslag.
Tänk alltid långt in. långt in i dig själv. i hjärtat.
vad vill du? vart vill du komma? vad är det som gör dig glad&lycklig?
För det är ju faktiskt din kropp, och din själ, som du är född att ta hand om.

(men kom ihåg, att kanske i vissa viktiga situationer tänka på andras välmående också såklart. men ja, ni fattar)

tack för mig.
& godnatt.

<3

Kommentarer
Postat av: H*

Ingen Snopp:O:O:O

2008-07-15 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0