älgjakt, malmö & karlshamn

Det är typ.. måndag? - ja, måndag!
och ändå har man inte den dära hemska "måndags-deppen", som brukar krypa fram, när man ska tillbaka till skolan, efter sin underbara helg.
nej, för nu är det helg varje dag. och tillbaks till skolan ska vi inte på länge. typ.

Men nu måste jag berätta en sak.
Igår, ja innan igår, trodde jag att jag sett det mesta i livet. men detta, det toppade allt.
La Familia, var nere på stranden och chillade, när allas ögon plötsligt riktas mot en stor båt, som börjar närma sig stranden. Båten hade något framför sig. en pinne, en sten, vad var det för något? Mattias utbrister lite sarkastiskt: Hah, det ser ju nästan ut som en älg! Efter en stund insåg vi alla.. att jo visst fan var det en älg. Och som han simmade. Det krävdes två räddningsbåtar, för att få honom i land. Och lång tid tog det. Denna lille älgkalv, var sugen på en simtur, och det krävdes mycket för att hindra honom från denna underbara frihet. 

Så i framtiden, tänker jag tänka som älgen.
För vill man något, så kan inget hindra en. Endast du själv sätter gränser för vad du vill göra. Ingen annan kan bestämma över dig. Ingen annan. Tack Hälge <3

Och så var det det här med Sommarflirten.. 
-  nej, det går inge vidare.
Jag har iallafall bestämt mig för att endast satsa på Mister X nu. och tänk att ni inte ens vet vem det är? =)

På onsdag sticker jag till Karlshamn.
där tänker jag stanna till lördag - möjligtvis söndag. vi får se hur det blir med det.
För jag ska ju faktiskt träffa daddyo imorgon först! Jag har saknat Malmö.. och Eliza. såklart. alla älskar Eliza.

Usch nej, vilket långt inlägg. förlåt.


en brun&mullig bild men en GLAD prillus!

hej hopp skön&glad snopp!

when two lost souls
become one found
that's when you'll find me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0