jamen nämen ojsan

Hallåj!
Det var ju längesen nästan :)

Idag ska jag på biopremiär till filmen National Treasure 2, har ganska så höga förväntningar japp.
Sitta längst fram o knäcka nacken ska ju bli najs.

Varit med Bettus idag, har saknat henne sjukt mkt. Det känns verkligen som om jag kan berätta allt för henne. Allting bara klickar mellan oss. It's näääjs.
Och ja jag vet. jag har börjat använda lite fjortisspråk, men Trappe påverkar mig !

Som vanligt, trevlig dag. VI HADE JU MUSIK !!!!  (ja, det är värt så många utropstecken)
Det är meningen att vi ska ha två musiklärare, en första halvtimmen, sen en annan andra. Vår första lärare kom inte, så alla stack. Men, sen fanns det ju några trogna musikfans, som tyckte det var värt att vänta en halvtimme. Tillslut kom vår andra lärare, och han var cool. Oskars bror, kan det bli bättre? nej. Olof, jag, Gustaf, Anna & Hjalmar jamade lite med honom, och guud vad jag har saknat musiklektionerna. På slutet av lektionen kom Erik (vår nya coola lärare, som ser ut som Ringo Star), fram till mig och undrare varför jag inte gick i musikklassen. Så ja, jag gillar honom vääldigt mkt.

Livet leker & Bettan smeker (mig)

hej hopp treasuresnopp!

PS. Bilddagboken har lagt av, vafan? DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0