it's a mess

okej, jag vet att jag är skämmigt aktiv här nu, men det är väl alright?
ja, jag ville bara få ut några saker som jag vet att ingen egentligen vill lyssna på:

1. Jag kom idag på, att jag skulle göra exakt vad som helst, för att återupplevas på 70-talet & se The Clash live.
2. Jag vill bli 20, snabbt.
3. Starta ett band hade varit sjukt najs..
4. Hade varit kul att orka plugga ibland, men något mysko har hänt med mig, och jag har ingen ork längre.
5. Efter en mysig dag, med tre dogs, är jag nu sugen på en sån istället (eller också) Moosey är för söt för att glömma. en hund som ser ut som en älg, sjukt coolt.

Så, skönt att få ut alla mina önskningar. Nu gäller det bara att pricka av dem, one by one.
En kvar,  sportlov. Massa mys, fix & fest med the girls.

[Ty äh trä jo li må shärri]

hej hopp önskesnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0