framtid

Idag är jag hemma, sjuk . feber :(
Har biologi"prov" imorgon, EU-läxförhör, och redovisning om tsunamivågor på hemspråken. bull läge? japps.

Suttit och tänkt lite på min framtid, faktiskt.
Nu har jag bestämt linje, för jag vet att det är vad jag verkligen vill göra, det jag älskar: musik.
Det är lite läskigt att välja gymnasie nu. Man bestämmer nästan sin egen framtid vid 16-års åldern, det är crazy.
Men, jag ska satsa på musiken, och se vart det tar mig.

Efter gymnasiet, åker jag till USA, och går musikutbildning där, (medans Anus har sin fotbolls scholarship, och Isabel hittar filmer att medverka i). Varje morgon, köper jag kaffe på Starbucks. Och när jag kommer hem till min vackra takvåning, sitter min älskling där, och har precis kommit hem från sitt senaste gig. Han lagar en satsig middag (såna goda wraps, jag hört talas om), och vi lägger oss ner på vår stora fäll, och myser framför brasan.

Haha ja, man kan ju undra. Om tio år, kanske jag sitter här, och min dröm har gått i uppfyllelse.
Vem vet?

Jag vet iaf, att så fort jag flyttar ut, ska jag ha en katt. en liten söt kattunge, som tycker om att gosa och spinner så fort man rör den, för jag saknar en sån. Jag undrar lite över hur Simba mår?


    mjaau


hej hopp framtids-snopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0