tjubbidoo

Ja, gårdagen gick inte riktigt som planerat..
jag var sjukt sugen på riktig fest, men det blev mer slött med folk som satt o snacka.

Det började på espresso-house med anus. inga räkmackor inom synhåll, så det fick bli kyckling&bacon ("med extra senapssås, för den är ju så good")
Det bar av till fladen, och väl framme insåg vi att lokalen var läskigt liten. menmen. bettan och jag kämpade minst sagt för några flaskor, o sen dansade vi iväg all night long. Vissa, lite mer än andra ..

Tisdagkväll är bokad för Liverpool matchen o pizza ätning har mams o mattias bestämt. och jag protesterar inte.
nä, nu mår jag lite smått illa. men mår nog bättre om jag äter lite mer tror jag faktiskt.

jag saknar fotbollen.

hej hopp grov snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0