through it all

Aa joo, känner mig sjukt på G !
Dagen tillbringas framför MTV, med en oändlig massa dunkadunk.
Såg en video med Robbie Williams, och påmindes bara om hur äckligt lik Daddy. han är. Jag menar hallå, de engelska ögonen, lite samma sångröst, och de oändliga hormonerna, hah skoja bara!  hröm. (hoppas inte daddy ser det här, han hatar RW)

Så, vad ska man göra när man är sjuk, och mår som en get? Typ, sova bort dagen och kanske titta på Aristocats? - japp. Fast, jag hade nog hellre mått bra, utan bekymmer. För tanken virrar i mitt huvud hela tiden. tänk om. usch, läskigt.

Nu ska jag lära mig Angel - Robbie Williams på piano. lycka till att jag klarar den, men den är så himla fin!

Ajja, god förmiddag!

- I'm loving angels instead - 

hej hopp get snopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0