sjukt

Ojojoj,
jag känner mig sjukt yr & ser typ illa som en gorilla. måste liksom fokusera på något för att överhuvudtaget se vad det är, så om detta inlägg blir lite rörigt o klyddigt, blame it on the sickness.

Men, efter två wienerbröd, direkt från ugnen, mår jag faktiskt liide bättre.
Snart är det sportlov, det blir mycket med da girls & vila. Partaja, är det nog bäst att jag inte gör på ett tag. Ja, alltså efter nästa lördag.
Det känns som om alla fyller år nu, och det är 3 månader och 19 dagar till min födelsedag! ohyeah..

Finns väl inte mycket mer att säga, men det är mycket jag tänker på. allt snurrar runt i mitt huvud.

Älsklingen åker på fredag, och jag träffar inte honom på en vecka. Den veckan jag behöver honom, fede bull. Men, jag orkar inte med hans tjat om snowboards abstinens längre, så det enda jag vill är att han ska åka dit och ha skoj.

På sommaren, hoppas jag och Daddy kunna skrapa ihop till en liten england trip.
Och om jag åker och hälsar på min farmor & farfar, det vet jag inte. Efter 12 år, det är lång tid. Kommer de tycka om mig, och viseversa? who knows.

Nej, nu ska jag glo litta på televisionsapparaten.

hej hopp snopp med influensa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0