"paarty party"

Jag har liksom, inte alls bråttom!

Partaj ikväll, och jag tänker fanimej ge gärnet.
trevlig promenad idag :) solen skiner alltid nu, och så ska det fortsätta.

Jag har kommit på mig själv, med att jag mår illa när jag kommer på saker som gör mig ledsen. det är illa.
min mage kurrar just nu, och kan bara inte vänta på espresso-house räkmäckan, som väntar med anus. sen blir det bussen direkt till flaaaden. vet faktiskt inte hur det kommer bli, men jag förväntar mig en massa dunkadunk o skoj människor. jag har saknat riktiga fester på sistonde. lördags var ju det, men ja. Ikväll får det fanimej blir ös.

Imorgon drar Nutte iväg mig o mams till Ystad. Jag har saknat mormor & morfar riktigt mkt. men det blir inga nybakta bullar på morgonen, för vi hinner inte sova över, för nästa dag är det måndag ..

Okej, rätt så händelserikt lov hittills ändån!
ska nog ta det lugnt sen.


I don't care what they say
Trying hard not to hear


hej hopp partysnopp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0