oh yes pizzanight!

Jag mår sjukt illa, som vanligt. det känns lite som om jag börjat alla mina bloggar hittills med den meningen, urk.
yr är jag också, whine whine whine..

Men ikväll är det fotboll & pizza, mmm jag känner mig som en medelålders gubbe med ölmage. sexigt.
hela måndagen, har spenderats framför tv:n och datorn, för jag har absolut ingenting att göra. men det är skönt, för jag vet att det händer lite längre in på lovet.

Day five med Gusgus, det går jättebra faktiskt :) han gillar mina fingrar (när jag kliar honom), och låter alltid mitt i natten så jag vaknar, galet najs!

Hmm, jag undrar vilken pizza jag ska välja?

hej hopp soft snopp!

PS. jag vet att jag skriver varje dag nu, men jag har absolut inget bättre för mig DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0