ny design

WOHOO, jag har lärt mig bemanna blogg.se ordentligt!
med hjälp av en sjukt bra hemsida, har jag nu en pimpig blogg :)  eller, vad tycker ni?

Jag ligger just nu i sängen, och myser med mams. Vi är båda sjuka & har feber.
Vi kom överrens, om att det faktiskt var en gnutta mysigt. Det var sjukt längesen vi var sjuka samtidigt.
Vi yrar lite emellanåt, och säger saker vi aldrig sagt förut, men de e najs.
Snart ska jag nog göra lite jagärsjuk-mat.

För er som vill ha/behöver:

1 portion makaroner
1 tesked smör (margarin går också bra)
några klickar ketchup
en skål
& en sked

Gör så här: Koka upp makaronerna. Häll i durkslag. Häll de färdiga makaronerna i en söt skål. Klicka i smöret (margarinet), klicka på lite ketchup och ät med sked.
                              enjoy!

Så, nu är valet gjort. Spyken, here I come (om ett halvår). Jag&daddy stressade iväg till issasmissa, sent på kvällen och tryckte ut ansökan. Jag längtar. Fast det kommer att kännas sjukt konstigt, att inte träffa dem man brukar se i skolan sen. Jag vet att jag kommer sakna min & Olofs toaväggs-knackningar, josse & claras sjuka humor och alla dem jag inte känner.
Äh, de e ju fasicken vad man ska vara djup. Det är ju ett tag dit, och tills dess ska jag skärpa mig i skolan! ahah..

Hoppas jag får sticka till dalby ikväll iaf.

hej hopp nydesignad snopp!

Kommentarer
Postat av: älsklingen

heej snygging !

2008-02-02 @ 14:26:35
URL: http://henkee91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0