7 timmar

7 timmar tillbringade på ett ställe, där de inte borde blivit tillbringade ..
men det behövdes. och nu har jag ont.
Jag älskar mams, som masserade min rygg och köpte choklad till mig, go mamma!

Imorgon kommer M. Larsson familjen på besök ! (och ja, alla börjar på M)
Det är torsdag, och jag har fortfarande inte pluggat inför något av de tre proven jag ska göra efter lovet. och min perspektivbild, no way.

Nu ska jag ta det lugnt framför tv:n och kanske hjälpa mumma med en kaka. tjohej

hej hopp choklad snopp! (mums)

Whatever, whenever
don't miss
when I fall

PS. It's hard to find a good man, but it's good to find a hard man.   haha, erkänn den är skön? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0