2 / 10 / 11 månader

Yeesyesyes, jag fryser som en kyckling, men jag är så lycklig.
För exakt 11 månader sen, var jag lite förtjust i en pojk. Jag hade alltså inte bangat honom.
Efter ett lyckat ragg på msn, bestämde vi en träff, som skulle tillfredsställa våra hormoner.
Så, där utanför vår skola, efter lite konstigt prat om Oleg, ställde vi oss bakom ett skjul och ja, sen behöver ni inte veta mer (fast det gör ni nog redan).

Idag har vi varit tillsammans i sammanlagt 10 månader. Vi var utan varandra i en månad, men blev tillsammans igen för två månader sen. Hängde ni med? :)

Jag blir iallafall väldigt mysglad, när jag sitter här hemma i soffan och tänker på det. och tänker på honom. min älskling, som jag hoppas, vet hur mycket jag tycker om honom, även om han frågar väldigt ofta.
Just nu, sitter han säkert o diggar till aggressiv musik, med sin vuxenkompis Ove. Men jag hoppas, att han skänker en liten tanke till oss, för det gör jag.
Oj, nu blev jag helt rörd ..


                                          
                                                       H v P

hej hopp älskar snopp! (misstolka ej, eller jo kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0