world war three at sunnanväg 14L

kulkulkul(kuk?)

Det är en "bråkdag" at familjen

-mams är jättesur på mig för att jag planerat något utan att fråga henne, så hon har stormat ut ur huset med sin väska (herregud med sin väska, hon klarar sig med endast sin väska i en natt, jag är lite rädd..)
- mattias blev sur på mig för att jag spelade piano när det var dags att äta
- brorsan blev skitsur vid matbordet, och stormade in på sitt rum och smällde igen dörren, så som bara han kan


Så, jag har gömt mig här, på mitt rum och tänker inte gå ut förräns den vita flaggan är flaggad..?

Nk-boken har jag råkat lämna kvar, så jag får väl se om jag vågar smyga ut och hämta den när the battlefield har lugnat ner sig lite.
Får nörda mig vid datorn sålänge. Inget mig emot :)


pusseluss!
Trackback
RSS 2.0