jag bör sova nu (bör eller borde?)

Yes.
Jag har typ inte berättat om min julhelg?

Nej, för det orkar jag inte. Kanske tar det imorgon.

Igårkväll träffade jag fannylus i staun och vi gick omkring en stund, tills vi tillslut kom till mcdonalds. Tog lite roliga foton och hade skojsigt som vanligt, sen gick vi till botulfs och såg några konstiga/fulla/fula människor. Bestämde oss för att fanny skulle sova över hos mig, tog bussen hem och imorse åt vi amerikanska pannkakor med maple sirup <3 gottigottgott.

Idag träffade jag rasmus på nova, och han köpte en ubersnygg läderjacka som jag tyckte han skulle ha.
Fick ett fint armband av honom i julklapp, och en söt liten bok! <3


Nu sitter jag här och känner mig trött och hängig.


Jag har blivit sämre på att skriva blogginlägg.

förlåt!

gonatteluss <3




(Henrik, missa inte inlägget under nu!)

Kommentarer
Postat av: fanny

du är fin du =)

2008-12-28 @ 15:06:52
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för det fiiina :D har på mig tröjan nu <3

2008-12-28 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0