wait and see

hur ska det bli?
vi får se.
något säger mig att det inte blir så som jag hoppats.
som vanligt.
men jag hoppas ändå.

ikväll var det då malmöfestivalen med rasmus, fredrik (sallad) & en massamassa fler, bland annat gamla skolkompisar, och några andra nya kompisar.
vi stack alla in vid sjutiden, och jag kom nyss hem.
det var roligt och kul, men mest mysigt..
riktigt mysigt.
jag, fredrik (sallad) & rasmus stack till Opeth ensamma, men orkade bara en halvtimme.
mina ben är nu helt döda & jag har ont i heela kroppen.

men vet ni vad?
nu är det helg.
vi får sova hur länge som helst.
kan ni fatta att man redan börjat längta till sovmorgon?
vi går i skolan nu.
på gymnasiet.
tänk på det!

gonattpusss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0