vi är viktigare än vinden

=)
mina dagar i lund, har börjat bra!

igår var jag hos rebeckus med anus, aiiilin, moa, elisabeth c, martin & sebbe larsson. vi snackade lite om gymnasiet och åt kladdkakemuffins (jag & moa), sen stack vi till max. sen hände lite saker, som jag inte får berätta..

idag stack jag & anus till nova vid tolv. vi flummade omkring, och fyfan vad jag har saknat vår humor <3 sen kom bettus och vi gick omkring i minst fyra timmar. jag hittade en skjorta, ett par svarta jeans, och en bh :D goa gubbar! problemet är bara, att jag har absolutely not råd..  ah well, det får väl bli en shoppingrunda imorgon med.. daddyo?

ikväll blire att dra hem till gamla nöbbelöv, och gamla isabel. ja, för det var sjukt längesen jag träffade henne. och under tiden har hon lyckats skaffa sig en liten pojkvän! ska bli kul att få träffa honom, och se om han håller måttet till mina krav =)

nu ska jag käka & duscha.
känns skönt att vara i farten igen.
väväv, anna, väväv <3

hej hopp skön snopp!

I'm not some consolation price to dry your tears with
I'm not your happy pill
I'm not your dream
I'm your worst nightmere
coming true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0