hemma hos aiiliin

Nu sitter jag hemma hos aiiliin! och ska sova här.
Vi var först i stan och köpte godis på hemmakväll (sjukt mobbat namn), och där såg jag Jens Torjas. han kände nog igen mig, för han glodde lite wierd.

Känns lite konstigt att vara här, hos aiilin, utan att det är fest. men det är mysigt nere i den lite smått kalla källaren, där hon bor.
Innan, såg vi på film, The truth about love. sjukt gullig kärleksfilm.

Vi var nyss uppe i aiilins kök. Vi hade bestämt oss för att baka bullar. MEN, när vi öppnar mjölpaketet, hittar vi några oinbjudna gäster. mjölbaggar! yummiee! Aiilins pappa tyckte inte det var nån big deal, medans vi sprang omkring och fick för oss att vi hade små baggar i rumpan. Tillslut hittade vi ett nytt, oöppnat paket, så nu ligger bullarna på jäsning. mumsfilibabba!

Förövrigt: Imorgon ska jag gymma. Har fortfarande ont i varenda muskel, efter gårdagens 1 1/2 timmes pass. men jag är stenhård, och tänker inte ge upp denna gången.
Det gäller även andra saker. Jag ger inte upp. För vad någon än säger, så har jag bestämt mig för hur jag vill göra.


           <3

hejdå era små pluttar!
nu blire en nattabulle för vår del =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0