-

Nu har jag kommit hem från issasmissa!
vi kollade på chainsaw massaker.. fyfaaan. så sjukt äckligt.
glemmes brorsa skjutsade oss hem, så nu är jag hemma, och det är halv storm ute. jag sitter på mitt rum, och myser med ett glas juice. mums!

imorgon ska jag & aiiliin till nova, och köpa mina jeans och min bh, sen ska vi ha lide deep-talk. deep-talk är så sjukt bra. man kan aldrig säga något fel, för vad man än säger, så handlar det om ens känslor.

förövrigt sitter jag inne och nördar mig på facebook. det är faktiskt roligare än vad jag förväntat mig.
nu ska jag försöka nanna..
i min sjuukt sköna säng..
mmmmm..


oh juste, så här ser min piercing ut.

gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0