konstpussar & ny frisyr?

Jag vet inte.
Det känns bra och tryggt, och jag orkar faktiskt inte tänka på framtiden just nu.
Värme och glädje, det är precis vad jag behöver, och det är precis det jag tänker ta emot. Inget annat.

Idag var alla estet-ettor på Skissernas museum. Julia, rasmus & jag stannade nog längst, och skrattade åt alla roliga konstverk (humor). Så nu är äntligen EOS-loggböckerna inlämnade, och nästa vecka kan vi börja på vanligt schema! yesss!

Efter skolan fikade jag med anus, aiilin & bettus hos anus. Vi myste och pratade lite om våra nya klasser, och jag fick höra beskrivningar på alla snygga katte-killar de hittat. Imorgon, innan jag klipper mig, tänker jag gå och se på deras inspark i stadsparken.
För ja, jag har fixat klipptid nu, klockan två. Vi får se vad jag gör med min tråkiga kalluffs.

Imorgon slutar jag halv tolv =)

pusss på det! (& dig)


saknar denna frisyr.
mer lugg & uppklippt!

Kommentarer
Postat av: ...isfis

OCH BRUUUNT !

2008-08-27 @ 00:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0