fixar dag för future mum

Jag kommer nog bli en bra mamma. Känner att jag var duktig med att ta hand om lukas igår. Han frågade till och med mig, om jakob fick komma hit och sova över. Jag tvekade lite, men tillslut föll jag för hans stora hundögon. (precis som en mamma gör!)

Igårkväll "överraskade" jag, aiilin & bettus anna. Vi kom till hennes pappa, med tårta och ett glatt humör, vilket enligt henne, räddade hennes födelsedag! Vi fikade ute på en filt, och snackade om allt möjligt. Sen hyrde vi film på hemmakväll (där vi träffade josefina, 91:a fotbollskompis, som också går på spyken!), och drog hem till mig. Moa kom också, lite senare. Aiilin & bettus sov över. vi sov i tempursängen och jag fick (som alltid), sova i mitten. Vi vaknade halv tolv, och nu har dom stuckit.

Det regnar ute. Tummen upp för det! För idag mååste jag städa mitt rum,
eller vad säger ni?



Jag säger som Blondinbella: nu hade det suttit fint med städhjälp.

Sortera kläder behövs också göras. det finns många klädplagg, som helt enkelt inte håller måttet längre, om man säger så..
sen behöver jag fila naglarna också. & dra in till stan och köpa skrivböcker och kalender..
idag blir nog en sån där "fixar-dag".

pussinussi!

I know who
I know why
but I don't know how

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0