svårt att bestämma sig

Idag är det måndag.
Som vanligt känns måndagen seg, och så fort man vaknat, vill man bara krypa ner i den varma, mysiga sängen igen. men icke så nicke!
EOS-kursen tog typ slut idag. Vi kollade på en myskofilm som handlade om en kille med ben, och en utan.. mm mysko.

Imorgon börjar hälften av esteterna nio på skissernas muséum, och resten börjar tio. gissa när jag börjar? - just det, nio!
Jag är typ gjord av otur.

Förövrigt är jag för seg för att göra någonting, har riktigt ont i magen, och sitter och funderar.
Jag funderar på om jag ska göra det, som jag själv känner för, eller kanske lyssna på andras råd, och köra på det istället?
Jag vet jag vet, man ska gå på sina egna instinkter, men jag vet hur det gick sist jag gjorde det, dvs inte så bra.
Men vad gör man i ett sånt här läge?
För går jag på det jag själv vill, kommer jag säkert ångra mig, men jag kommer ju alltid veta att det iallafall var jag själv som bestämde det. Detta kommer från en tjej som är sämst på att göra egna beslut (för det är jag verkligen), men jag har faktiskt blivit lite bättre på det. Mamma brukar vara min allmänna rådgivare vid såna här situationer, men jag vet ju vad hon, och alla andra tycker. Ändå vill jag helt tvärtom. Kanske är jag en sån dära tvärtom människa? Man skulle ju nästan kunna tro det. Min expertis är att gå på tvärtemot vad de andra säger.

Men för stunden är jag ändå glad.
lite så bubblig i magen, ni vet.

nu ska jag käka hemmagjorda pommes!
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaaaaaaaaalsk

2008-08-25 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0