alltid vänner

Höstväder my ass!
Det är typ sommar ute. Skönt med värme, men jag är faktiskt lite sugen på kyla nu. Mysiga halsdukar och kalla höstbriser, skulle sitta fint.

Jag & Malte hade skoj idag. Ariman öppnade inte förräns tre, så det fick bli coffee point istället. Vi hade långa samtal om allt möjligt, och så blev det ju självklart utrymme för lite dirty-jokes också.
Jag åt en fullkornsbaguette med kalkon och dijonsenap, och en chokladbolle till efterätt. mums.


      Mmmmmaaaaalteeeeee


Jag gillar att ha seriösa samtal med Malte. Vi förstår varandra så bra.
Vi pratade om nya kompisar, som vi båda två fått nu på sistonde. Han berättade om hur jag sen skulle inse, att gymnasiet är bäst. Det är då man har roligast i livet, och hittar de människorna som man kommer umgås med senare i livet. Jag instämmer, och tror faktiskt att det är precis så. Men jag vet, jag bara vet att jag kommer att hålla kontakten med mina gamla kompisar också. Och jag saknar dem lite nu när vi inte går på samma skola. Måste träffas snart.

Nej, nu ska jag se uppföljarserien till "life on mars", den bästa serien någonsin, den nya serien heter "ashes to ashes", bara att serierna är döpta efter david bowies bästa låtar, gör dem värda att se.
aah, vi får väl se om denna serien är lika bra.

kolla på det.
söndagar kl. 21.15 i ettan.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0