tillbaka i lund - igen

Hej! (jag skriver typ aldrig hej i min blogg?)

Oj, ni skulle bara veta hur många känslosamma inlägg jag skrev innan idag, tills jag bestämde mig för ett sånt här, lagom okänsligt, Pernilla-inlägg. Har haft så mycket på huvudet just nu. Men, det känns ändå befriande att skriva om det, utan att publicera.

Imorgon drar la familia till M. Larsson - familjen i Varberg på kräftskiva! Fick reda på igår, att fyra andra familjer också är bjudna. Inte supernöjd med de nyheterna, men det blir kanske kul ändå? På lördag kommer jag iallafall hem, permanent. 

Hmm.. finns väl inte så mycket mer att säga. eller jo, egentligen sjukt mycket, men inget som jag tänker skriva om här.

Vissa saker är lite röriga just nu, och jag försöker liksom röra om grytan, så att den faktiskt kan serveras.. eller nåt. (ursäkta mitt konstiga hemgjorda ordsråk). menmen, allt är inte perfekt hela tiden. Bara att vänja sig. Det lär bli värre med åldern, har jag hört.

have a nice evening gullepluttenuttesnuttegumpelumpisar!
(ska verkligen försöka sluta med hej hopp snopp)



jag vet. det är ingen fin trött&osminkad bild.
men det är någonting speciellt med den.
vet inte vad.
inte för att vara ego, nejnej. men något speciellt?

okej förlåt.. ska sluta babbla.
jag håller aldrig käften?

nu ska jag nanna.
good night, sleep tight, make sure the bed bugs don't bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0